La Cursa Solidària

A l’INSTITUT PUIG DE SA FONT, el dia de la cursa solidària és un bon dia.

Els nins de 6è de Primària que l’any que ve vendran al centre arriben a l’institut per córrer la cursa.
     Una vegada situats tots els participants, surten en primer lloc els alumnes més grans i els professors, en segon lloc els alumnes de tercer i quart d’ESO seguits dels alumnes de primer i segon d’ESO i, per últim, els alumnes de 6è.
     Es varen donar tres premis  a cada grup, en categories masculina i femenina.
     Cada una de les categories duia una camiseta de diferent color: els nins de sisè la portaven blanca, els de primer i segon blava i els de tercer i quart de color groc.
     Tots els doblers recaptats són per a un projecte de solidaritat, un bon motiu per córrer cada any.

ERICK CAISALUIZA  1r ESO D

Aquí teniu les fotografies del guanyadors de les distintes categories: