Coordinacions i Comissions 2021/22

Coordinadors TICArseni Hernández i Catalina Matamalas
Coordinadora de tutors + EOIESCati Alicia Pascual
Comissió de Pla Millora i TransformacióM. Antònia Febrer i Toni Huertas
Coordinadores d’Activitats Complementàries i ExtraescolarsM. Magdalena Esteva i Catalina Bernat
Comissió d’Activitats Complementàries i ExtraescolarsEva Tomás, Monse Sureda, Charo León, M. Antònia Febrer i Carme López
Coordinadors de Convivència/TEIM. Antònia Rosselló, Pere Grimalt
Comissió de ConvivènciaJaume Soler, Virginia Michelini, Anabel Rosselló, Elena Albiñana.
Comissió Ambiental/ecocentreXisco Palmer, José Ignacio Hidalgo, Jaume Calvó
Comissió de Normalització LingüísticaBiel Ferrer
Comissió de BibliotecaMercè Rojals
Coordinador de Riscos LaboralsPatricio Rodríguez, Pere Planas
Coordinadora de Solidaritat i CoeducacióCarme Galmés
Coordinadors Comunicació i webCatalina Matamalas, Cati Alicia Pascual
Coordinació de SalutBeatriz Corzán
Equip ImpulsorPere Grimalt, M. Antònia Rosselló, Cati Alicia Pascual, M. Antònia Febrer, Toni Huertas, Josep M. Caba, C. Victòria Muiquel, Ana Belén Merino
Coordinadors/es Erasmus+Departament FP, Mercè Rojals, Aina M. Gomila, Catalina Matamalas

El departament de llengües estrangeres, d’acord amb l’escola oficials d’idiomes, ajuda als alumnes d’ESO a preparar les proves del títols oficials d’anglès i alemany (titulació Escola Oficial d’Idiomes).

En el curs 2017-2018 es va estrenar una nova metodologia d’aprenentatge: l’aprenentatge basat en projectes, adreçat als nostres alumnes de 1r d’ESO.

Actualment, els projectes ja es fan fins a 3r d’ESO amb molt d’èxit.

Vos convidam a visitar la nostra web de projectes des d’on podreu seguir la nostra feina.