PREMI DE MEDI AMBIENT

Estam d’enhorabona!!
La Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca ha atorgat al nostre centre, juntament amb altres centres de les Illes, el premi “Centres educatius vers el Desenvolupament Sostenible” pels seus projectes globals de tenir un centre i un entorn més sostenible i també pels projectes concrets que redueixen els residus.

Enhorabona a tots!!
Tag:2018, medi ambient, premi
