PARELLES LINGÜÍSTIQUES

El curs 2011-2012 està acabant i amb ell acaben les trobades de parelles lingüístiques que s’han anat realitzant cada quinze dies amb aquells alumnes que, voluntàriament, han estat participant, alumnes mallorquins que molt amablement han fet de parelles lingüístiques d’alumnes d’altres països, per a facilitar la seva inserció dins del centre i el seu aprenentatge de la nostra llengua.

Aquest curs s’han realitzat un munt d’activitats, com per exemple la Trobada de final de curs amb altres centres. Aquesta avaluació s’ha realitzat un taller de malabars, un taller de punts de llibre, jocs lingüístics, entre d’altres. Ara, que ja acabam el curs, tancarem les nostres reunions amb un gran berenar i un taller. La CNL espera que el proper curs hi hagi tanta participació com aquest curs que ara acaba.