Comunicat 13/03/20. Instruccions suspensió de classes.

Benvolgudes famílies,

Us informam que a partir de dilluns, 16 de març, se suspenen les classes presencials així com totes les activitats extraescolars a tots els nivells i durant quinze dies.

El nostre alumnat té activat un compte de Gmail mitjançant el qual pot accedir a Google Classroom per seguir la seva educació a distància i per contactar amb tot el professorat del centre. Us demanam que si algun/a alumne/a té problemes per accedir (perquè se li ha oblidat l’usuari i/o contrasenya o se li ha bloquejat el compte), us poseu en contacte amb nosaltres per correu electrònic a l’adreça iespuigdesafont@educaib.eu.

Us demanam també que, si encara no ho heu fet, activeu el vostre usuari Gestib (emprant Mozilla o l’App del mòbil), ja que tota la informació la rebreu per aquest canal així com les notes de la 2a avaluació, que tindreu disponibles a partir de dia 20 de març a les 12h. Si teniu problemes per accedir al Gestib, des de la pantalla d’inici heu de posar el vostre usuari (e + dni/nie amb lletra) i clicar “he oblidat la clau”.  Així rebreu una nova contrasenya.

Lamentam haver de fer aquest comunicat però entenem que són mesures de prevenció necessàries per tornar a la normalitat i esperam que així sigui el més aviat possible.

Cordialment,

Equip Directiu.