Horari d’atenció

De dilluns a divendres de 8:00 a 14:00 hores

Qui som?

Les Secretaries som un servei dels instituts d’educació secundària que depenem directament de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats. Des de les Secretaries facilitam la relació entre la Conselleria, l’Institut i els usuaris i proporcionam a l’alumnat i a les seves famílies informació i gestió dels processos acadèmics.

Els serveis que oferim són:

Informació

  • Informació de l’oferta educativa
  • Informació de sol·licitud de beques i ajudes
  • Informació del calendari de proves d’accés i lliures per a cicles formatius
  • Informació de les preinscripcions
  • Informació del calendari de matriculació adaptat al centre
  • Enviament de notificacions a les famílies

Procés de matriculació

  • Elaboració dels llistats i documentació inclosos en el sobre de matrícula
  • Elaboració dels llistats de documentació d’expedients
  • Gestió de matrícules de l’alumnat
  • Gestió de baixes i modificacions de matrícula
  • Recepció i informació de reclamacions del procés de matriculació

Gestió documental

  • Tramitació de convalidacions i exempcions
  • Lliurament de qualificacions
  • Tramitació de titulacions
  • Registre d’entrada i de sortida de documents
  • Recepció de suggeriments, queixes i reclamacions
  • Expedició de certificats
  • Compulsa de documents acadèmics
  • Tramitació de beques i ajudes
  • Trasllat d’expedients entre centres
  • Custòdia dels expedients acadèmics
  • Elaboració de justificants d’assistència a reunions i exàmens