Concurs Balearskills Cuina 2021 a IPF

Missió del projecte

Balearskills és la competició d’alumnes de formació professional de diferents especialitats que es duu a terme a les Illes Balears a partir de proves pràctiques.

Aquesta competició permet designar els alumnes que han de representar les Illes Balears al campionat Spainskills, que es tindrà lloc a Madrid durant el 2021.

Els objectius que es pretenen aconseguir amb aquesta competició són:

• Promocionar i difondre la formació professional.

• Impulsar els estudis de formació professional i difondre les bones pràctiques dels alumnes en els centres educatius i en la societat en general.

• Estimular i motivar els alumnes de formació professional i incidir en el seu rendiment acadèmic i futur professional.

• Reconèixer i posar en valor la feina i la dedicació del professorat, millorant així la qualitat de la formació professional.

• Potenciar les relacions entre el món empresarial i el món educatiu: professionals dels diferents sectors, professorat i alumnes, lligant la realitat empresarial i laboral amb la formació professional.

Un cuiner és aquell professional capaç d’executar les activitats de preelaboració, preparació, conservació, terminació/presentació i servei de tot tipus d’elaboracions culinàries en l’àmbit de la producció en cuina, seguint els protocols de qualitat establerts i actuant segons normes d’higiene, prevenció de riscs laborals i protecció ambiental.

Visitau la pàgina web del Balearskills de l’IES Puig de sa Font per a més informació.

Start Time

28/04/2021