Que només sigui maquillatge. #QueMAIsiguireal.

52 dones han estat assassinades per violència masclista a Espanya en el que portem d’any. En només 10 mesos, ja se superen els feminicidis comptabilitzats durant tot 2018. Per visibilitzar la importància de no tolerar cap violència, l’Ajuntament de Son Servera ha llançat una impactant campanya en què participen una cinquantena d’alumnes i professores de l’IES Puig de sa Font.

Elles posen la cara i el cos contra la violència masclista. Amb el lema “Que només sigui el maquillatge, que mai no sigui real”, la campanya incideix en què la violència masclista no hi entén, de classe, origen ni ètnia sinó que és estructural i s’estén pertot. Les joves tenen molt clar els motius per participar a la campanya.

El resultat de la iniciativa, on també participa l’alumnat de 2n d’FPB de Perruqueria i Estètica realitzant el maquillatge de les alumnes i professores voluntàries, és un conjunt d’impactants fotografies que retraten el cercle de la violència masclista.

Aquí us deixam l’espot resultant de la campanya i aquí el making off.