4 ALUMNES DE L’IES PUIG DE SA FONT REBEN EL PREMI A L’EXCEL·LÈNCIA ACADÈMICA

En Sergi Donoso Quesada, en Josep Donoso Quesada, en Daniel Estelrich Reynolds i n’Ariadna Sáez Frontera varen rebre el premi a l’excel·lència acadèmica a l’ESO el dimarts 12 de novembre al Palau de Congressos de Palma.

Obtenen aquest premi els alumnes que hagin finalitzat el quart curs d’educació secundària obligatòria en la convocatòria ordinària de juny del curs 2018-2019 i hagin obtingut una nota mitjana a tota l’etapa igual o superior a 9.

La presidenta del Govern, Francina Armengol acompanyada del conseller d’Educació i Universitat, Martí March, del director general de Planificació, Ordenació i Centres, Antoni Morante i de la directora general de Personal Docent, Rafaela Sánchez varen presidir l’acte de lliurament dels Premis.

Aquests premis tenen com a objectius principals potenciar la millora dels resultats acadèmics i reconèixer l’esforç com a estímul que propicia la motivació pels estudis i la formació personal, a més de valorar el rendiment acadèmic excel·lent.

Armengol ha valorat l’esforç dels joves premiats i ha assegurat que aquest “és l’esperit que tota societat necessita per avançar i mirar al futur amb optimisme” i que “darrera de cada premi hi ha molta dedicació, esforç i renúncies”. Durant les seves paraules adreçades a l’alumnat premiat, ha apuntat que aquests premis són “un estímul” perquè segueixin aprenent amb la mateixa empenta.

En la mateixa línia, s’ha dirigit als docents i al conjunt de la comunitat educativa, agraint la seva “labor, implicació, esforç, compromís i responsabilitat amb els alumnes i les seves famílies”.

Per part seva, el conseller Martí March, ha expressat que “només la formació serà capaç de respondre als reptes” que ens venguin per endavant. “Apostar pel coneixement és apostar per una societat més justa, més feliç i per uns ciutadans amb una capacitat més crítica”, ha sentenciat.

Des del centre volem donar l’enhorabona als nostres alumnes  guardonats i encoratjar els altres a seguir el seu exemple.