BEQUES DE MOBILITAT ERASMUS + 2016/17

Seguint el camí iniciat l’any passat, enguany na Victòria Adrover , de 2on curs CFGM de cuina i gastronomia ha estat l’alumna escollida per dur a terme la segona part de les seves pràctiques formatives a l’estranger.

Al llarg de 5 setmanes, na Victòria ha realitzat la seva estada a la Pasticceria Bar Venere de Marina di Massa. Al llarg d’aquest temps a banda de millorar les seves destreses culinàries, també hi hagut cabuda per a compartir moments d’esbarjo i diversió , juntament amb altres companys de l’illa que es trobaven també d’Erasmus. Així mateix, un grup de 5 alumnes entre les quals es trobava na Victòria, varen tenir el suport de la nostra professora del centre Maria del Mar Revert, que els va acompanyar en el viatge d’anada , així com a les seves respectives empreses, per tal de facilitar l’adaptació de totes elles a un repte nou i ple d’incerteses davant la seva estrena internacional.

Na Victòria al centre de treball amb el seu cap de cuina.

Na Victòria ha tornat tot just fa uns dies, molt contenta i feliç per l’experiència viscuda, i amb el propòsit ferm de l’any vinent anar a treballar allà , ja que amb els contactes que ha fet al llarg d’aquest temps, li han ofert una feina de cara al curs següent.

Esperem que el proper curs siguin més els alumnes disposats a viure una experiència com la de na Victòria, i que el seu testimoni en sigui un reforç positiu.

Na Victòria i les seves companyes fent una mica de turisme pels voltants de Marina di Massa

Na Mar i na Victòria a l’inici de l’estada