Comenius a Mallorca

El dia 16 de gener varen arribar a Son Servera els professors/res del Projecte Comenius: “Everybody is human. We love trash.”. En total vingueren: 3 professores de Luxemburg, 3 de Portugal i el director de l’institut de Finlàndia.

El Batlle Josep Barrientos, així com les regidores de Cultura i d’Educació: Maria Arenas i Dori Moreno, ens varen donar una càlida benvinguda a l’ajuntament i ens acompanyaren a fer una visita guiada pel nostre poble.

Dins l’agenda de la setmana varen aprofitar per gaudir de les Festes de Sant Antoni, d’una visita a Valldemosa i un recorregut pel casc antic de Palma. Això no vol dir que no vàrem fer feina… Tasso Matar, un reconegut joier, ens va fer un Taller de joieria amb peces de rebuig que varem trobar per la platja de Port Vell. Aquesta activitat es podrà aplicar a les classes d’artesania i altres tallers impartits a l’institut.

Els alumnes de cuina ens varem fer un exquisit dinar i saborós sopar. Moltes gràcies a tots.

La propera visita serà al febrer al centre educatiu Agrupamento de Escolas de Ansiäo , Portugal.